۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

کافی‌نت‌های گچساران تفکیک جنسیتی می‌شود


خبرگزاری هرانا - با رأی اعضای شورای فرهنگ عمومی گچساران، کافی‌نت‌های این شهرستان برای استفاده خانم‌ها و آقایان تفکیک جنسیتی می‌شود.
بنا به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم اجرای دقیق و به موقع مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی از مسئولان عضو این شورا خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.
شفیعی فعالیت برخی کافی‌نت‌ها در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: فعالیت برخی از این کافی‌نت‌ها در این شهرستان بیداد می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در گچساران ۲۷۰ کافی‌نت فعال بوده که خدمات متنوعی را به عموم مردم ارائه می‌دهند.شفیعی فعالیت کافی‌نت‌ها در زیرزمین و یا طبقه دوم واحدهای تجاری را یکی از مهم‌ترین مشکلات این واحدهای صنفی عنوان کرد و ابراز داشت: باید نظارت بیشتری بر نحوه فعالیت کافی‌نت‌ها صورت گیرد.
وی با تأکید بر لزوم ارائه مطلوب کارهای فرهنگی در گچساران تصریح کرد: با توجه به رأی اکثریت اعضای این شورا مبنی بر تأئید کلیات تفکیک جنسیتی کافی‌نت‌ها در این شهرستان، جزئیات این طرح در جلسات تخصصی‌تر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
شفیعی از اختصاص برخی کافی‌نت‌ها به خانم‌ها و برخی کافی‌نت‌ها به آقایان خبر داد و گفت: جزئیات این طرح از اول اردیبهشت به صورت کار‌شناسی در جلسات شورای فرهنگ عمومی بررسی و اجرایی می‌شود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر