۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

واکنش سایت‌های ایران به حضور 2 زن ایرانی با لباس مردانه در استادیوم

٤ آبان ١٣٩١
Iranian-Sport
عکس از: ورزش ایرانی


شهرزادنیوز:در حالی که سال گذشته در ترکیه، برای تنبیه مردان خشونت‌گرا تنها زنان به برخی استادیوم ها راه یافتند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده که برای حمایت از کارزار سراسر کشوری علیه خشونت نسبت به زنان، کارت های مجانی به زنان داده می‌شود تا در دیدار ایتالیا و فرانسه شرکت کنند، حضور دو زن ایرانی با لباس مردانه در بازی ایران و کره جنوبی، در صدر اخبار ورزشی جمهوری اسلامی، البته بدون چاپ عکس آن دو زن، قرار گرفت.
از جمله «عصر ایران» روز 2 آبان به نقل از مهر نوشت که سایت "میدل ایست آنلاین" در گزارشی به دو زن ایرانی اشاره کرده که با لباس مردانه برای تماشای بازی ایران - کره جنوبی وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند.
سایت "میدل ایست آنلاین" همچنین به موضوع فوتبال زنان در ایران اشاره کرده که فقط مردان حق دارند برای تماشای بازی آنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در این سایت عکسی منتشر شده که در آن دو زن را نشان می‌دهد که در ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی یک بر صفر تیم10 نفره ایران، انگشتان خود را به علامت پیروزی رو به دوربین گرفته‌اند.
در این مطلب همچنین به پنج هزار زنی اشاره شده که برای استقبال از تیم ملی ایران که با شکست استرالیا به جام جهانی 1998 راه پیدا کرد، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.
شایان ذکر است که اغلب رسانه‌های ایران پوشش خبری کافی به اخبار ورزشی زنان نمی‌دهند.
خبر مربوط به حضور رایگان زنان ایتالیا در استادیوم را می‌توانید اینجا ببینید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر