۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

پدر شبنم مددزاده خطاب به احمد شهید: برای فرزندان بی گناه من که دو سال و نیم است به مرخصی نیامده اند فکری کنید



در اسفند ۸۷  شبنم مددزاده همراه برادرش بازداشت شد و به اتهام محاربه و اقدام علیه امنیت ملی به ۵ سال زندان با تبعید به زندان رجایی‌شهر محکوم شد. این خواهر و برادر در طی مدت بازداشت خود بارها تحت فشارهای روحی و جسمی و تهدید ماموران و بازجویان قرار گرفته اند.

پدر شبنم در خصوص وضعیت شبنم می گوید: ” شبنم را هفته ای یکبار ملاقات کابینی دارد او هم ازغصه فرزاد و ما وضعیت خوبی ندارد وقتی من و مادرش به ملاقاتش می رویم سعی می کند درد و رنجش را از ما پنهان کند اما ما فورا از چهره اش می فهمیم الان هم که میله کشیده اند اصلا چهره اش را هم درست نمی بینیم و نمی دانم روحیه اش چطور است؟”
پدر  شبنم در پایان صحبتهایش را اینگونه به پایان می برد: “مادر بچه ها مریض است و مدام گریه و زاری می کند من هم مشکل قلبی دارم و چند روز در بیمارستان بستری بودم و الان هم از بچه ها حرف می زنم از شدت ناراحتی نفس تنگی می گیرم. دردمان را به کجا فریاد بزنیم که بشنوند؟”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر