۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

نوعروس 19 ساله ايلامي كه قرباني اسيدپاشي از سوي خواستگار سابقش


نوعروس 19 ساله ايلامي و مادرش روز 18 تير سال‌جاري در حالي كه خوابيده بودند، در خانه‌شان در خيابان مفتح شهرستان سرابله مورد اسيدپاشي قرار گرفته و روانه بيمارستان شدند.

در پي اين حادثه، عموي خانواده و همسرش به عنوان تنها مظنون پرونده اسيدپاشي دستگير شدند و در بازجويي‌هاي پليسي هرگونه شركت در حادثه اسيدپاشي را انكار كردند.
ماموران با حضور در بيمارستان و تحقيق از 2 مصدوم حادثه متوجه شدند دختر 19 ساله تا چند روز ديگر به خانه بخت مي‌رفته و چندين بار از سوي خواستگار سابق خود كه برادرزن عمويش بوده، تهديد شده است.
به اين ترتيب، جوان خواستگار تحت تعقيب قرار گرفت تا اين‌كه روز سوم مردادماه در خانه يكي از اقوامش دستگير شد.
متهم در بازجويي پليسي به اسيدپاشي اعتراف كرد و معلوم شد وقتي به خواستگاري دختر جوان رفته و از وي پاسخ منفي شنيده است، درصدد انتقام‌گيري از او بوده تا عاقبت روز حادثه با اطلاع از اين‌كه دختر جوان قصد دارد به خانه بخت برود و مادرش به خانه ديگري نقل مكان كند، ظرفي پر از اسيد تهيه و نيمه‌شب به خانه آنها رفته و با پاشيدن اسيد به آن دو فرار كرده است.
در حالي كه تحقيقات از مرد اسيدپاش و 2 متهم بازداشت شده ديگر ادامه داشت، ساعت 11 صبح ديروز ـ چهارشنبه ـ نوعروس 19 ساله به علت شدت جراحات ناشي از اسيدپاشي دچار ايست قلبي شد و كادر درماني بيمارستان مطهري تهران تلاش براي نجات جان وي را آغاز كردند، اما او تسليم مرگ شد.
گزارش خبرنگار ما حاكي است، وضعيت جسمي مادر آسيب‌ديده اين نوعروس نيز وخيم گزارش شده است. در پي هماهنگي قضايي با بازپرس كشيك ويژه قتل تهران، جسد نوعروس به پزشكي قانوني منتقل و روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر