۱۳۹۱ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

زهره طیب زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: اساسا با وزیر شدن زنان مخالفم


العربیه- زهره طیب زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفته است که با وزیر شدن زنان مخالف است.
به گزارش خبرگزاری ’’فارس’’ طیب زاده گفته است: ’’شایعه معرفی من به عنوان وزیر بهداشت دولت به مجلس اساساً کذب است و منشأ این شایعه برای خود من هم عجیب است ضمن اینکه بنده اساساً با وزیر شدن زنان مخالف هستم.’’
او افزوده است: ’’شایعه‌ای را که این روزها درباره اینکه با بنده برای معرفی به مجلس به عنوان وزیر بهداشت آینده صحبت شده است را به شدت تکذیب می‌کنم. نه در گذشته و نه در زمان حاضر هیچ صحبتی با بنده در این زمینه نشده است و واقعاً منشأ انتشار این شایعات که در سایتهای اینترنتی منتشر شده است برای من هم جای سوال دارد و عجیب است.’’
وی گفته است: ’’بنده نظراتم را درباره اینکه زنان به پست وزارت بهداشت صراحتاً اعلام کرده‌ام و مخالف وزارت زنان هست، بنابراین این مسئله در مورد خود من هم صادق است.’’
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه دهده است: ’’علت مخالفت من با وزیر شدن زنان این است که زنان در کشور ما هنوز تجربه لازم را برای مدیریت های کلان ندارند زیرا در مدیریت های میانی بکارگیری نشده‌اند و به همین علت توان و تجربه لازم را ندارند. مدیریتهای کلان کشور عرصه آزمون و خطا نیست و ما حق نداریم به خاطر مسائل شعاری، مدیریت کشور را با این نوع اقدامات دستخوش مشکل کنیم.’’
طبیب تاکید کرده است: ’’به نظر من در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارد که بخواهیم یک زن را در عرصه‌های مدیریتی کلان مانند وزارت به کار بگیریم. این کار فقط جنبه شعاری دارد و به نفع مصالح کشور نیست.’’

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر