۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

عضو مجلس خبرگان: برابری زن و مرد یک انحراف است

ارسال کننده : خانم زهره کفایت حقیقی 
Ahmad-Alam-al-Hodaشهرزاد نیوز: گسترش تغییرات ساختاری در جامعه و خواست برابری حقوقی زن با مرد، نگرانی بنیادگرایان اسلامی در ایران را برانگیخته، به طوری که احمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد، گفته است که برخی از مسئولین نا آگاه نظام با در اختیارگذاشتن سمت های مردانه به زنان برابری زن و مرد را مطرح می سازند که این مسئله خود یک نقطه انحراف است.  
به گزارش مهر، وی در همایش روز شنبه دوم فوریه برای بزرگداشت زنی به نام «استاد طاهایی»، گفته است: برخی از مسئولین ناآگاه نظام «با کمال وقاحت» برابری زن و مرد را مطرح می‌سازند. در حالی که «زن و مرد از دو جنس مختلف تشکیل شده‌اند». آن‌ها همچنین هنر زنانرا انجام دادن کارهای مردانه می‌دانند که این نیز یک نقطه انحراف است.
طاهایی در بخش دیگری از سخنانش گفته است: امروز در جامعه ولایی از نظر رفتاری با یک اصل انحرافی فمینیسم روبرو هستیم. و افزود: این که «هرکاری که مرد انجام می دهد باید زن هم انجام دهد»، یک نقطه انحراف و سخن ناهنجار است، چرا که زن در عرصه فضیلت زنانگی خود و مرد در عرصه مردانگی خود خلق شده است.
امام جمعه مشهد در ستایش از نقش «استاد طاهایی» گفت که وی 40 سال از حساس‌ترین سال‌های عمر خود راصرف مجاهدت و فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، انسان‌سازی و «مرد آفرینی» زنان نموده است. 
علم الهدی کسی است که گفته بود زن می‌تواند در چار دیوار خانه تا 10 ساعت در روز هم دوچرخه سواری کند و حضور زنان در مسابقات بین‌المللی ورزشی را را «شکستن مرز حدود اسلامی» دانسته بود.
http://www.1oo1nights.org/index.php?page=1&newsitemId=8311

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر