۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

افزايش زنان خيابانی از تاثيرات ماهواره است


يك دکتراي علوم رفتاري، گفت: متاسفانه باندهاي مافياي دلالان جنسي شاخه‌اي از جنگ نرم هستند که در شهرهاي بزرگ به ويژه تهران فعاليت مي‌کنند.

به گزارش ايلنا، مجيد ابهري با بيان اينکه گسترش ماهواره در تغيير سبک زندگي افراد تاثير جدي گذاشته است، افزود: ‌ اگر بگوييم افزايش زنان خياباني يکي از تاثيرات ماهواره است، اشتباه نيست. وي با بيان اينکه دختران فراري نيز جزء زنان خياباني محسوب مي‌شوند، تصريح کرد: ‌ بسياري از زنان خياباني شهر تهران، افراد مهاجر هستند که به دليل ويژگي‌هاي خاص تهران، آن را انتخاب کرده‌اند.
اين آسيب‌شناس با اعلام خطر جدي نسبت به تشکيل باندهاي مافياي دلالان جنسي، گفت: ‌ متاسفانه باندهاي مافياي دلالان جنسي شاخه‌اي از جنگ نرم هستند که در شهرهاي بزرگ به ويژه تهران فعاليت مي‌کنند. ابهري با اشاره به برخي از علل گرايش زنان به آسيب‌هاي اجتماعي، خاطر نشان کرد: برخي از زنان خياباني به دنبال انتقام از جامعه هستند و چون سرخوردگي دارند مي‌خواهند به نوعي سرخوردگي خود را جبران کنند از اين رو خودفروشي مي‌کنند.
به گفته اين آسيب‌شناس، آماري ازتعداد زنان خياباني در شهر تهران در دست ندارم، با اين حال بر اساس برخي از آمارهايي اعلام شده بايد بگويم، متاسفانه آمار زنان خياباني در بالاي شهر به مراتب بيش از آنچه که اعلام مي‌شود، است. وي همچنين گفت: متاسفانه برخي از افراد به مساله زنان خياياني نگاه درآمدزايي دارند و بايد نسبت به اين آسيب اقدام اساسي کرد.
http://www.iranpressnews.com/source/141799.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر