۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

دانشگاه آزاد: بد حجاب ها حق حضور در کلاس ندارند


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استاد می تواند از دانشجویی که حجاب را رعایت نمی کند، بخواهد در کلاسش حاضر نشود.به گزارش مهر، صمد مومن بالله درباره تصویب طرح عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی، مدعی شد: تصویب طرح حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار گرفت و در سه لایه استادان، کارکنان و دانشجویان مد نظر این دانشگاه قرار دارد.
وی هدف از تصویب این طرح در دانشگاه آزاد را کم رنگ کردن خودنمایی‌ها و رعایت کردن شئونات دینی و اسلامی عنوان کرده است و افزوذ دستورالعمل این طرح در دست تهیه است و به زودی به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ضمن تاکید بر اینکه در نظر گرفتن این قوانین به معنای برخورد فیزیکی دانشجو نیست، تصریح کرد: فضای دانشگاه را باید طوری آماده کرد که دانشجو فکر کند اینجا دانشگاه است و سالن مد نیست که البته رعایت قوانین تنها شامل دختران نمی شود و پسران هم ملزم به رعایت این قوانین هستند.
به گفته این مقام مسئول دانشگاه آزاد اسلامی، استاد می تواند از دانشجویی که این موارد را رعایت نمی کند، بخواهد در کلاسش حاضر نشود یا تقاضا کند با پوششی ساده تر در کلاس درس حاضر شود.
http://www.iranpressnews.com/source/142366.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر