۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

تقدیر جبهه مشارکت از مقاومت دختران میرحسین


متن کامل این نامه به نقل از نوروز به شرح زیر است:

بنام خدا
سرکار خانم دکتر کوکب موسوی
سرکار خانم دکتر زهرا موسوی
سرکار خانم نرگس موسوی
سلام علیکم بما صبرتم و نعم عقبی الدار

ملت ایران دو سال است از هرگونه ارتباط با آقای مهندس میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد، این زوج آزاده ای که امید به اصلاح را در دل میلیونها رأی دهندۀ انتخابات سال ۸۸ زنده کردند و آنها را یک بار دیگر با شور و شوق به پای صندوقهای رأی کشاندند، محروم است. شور و شوقی که پس از برخورد با موانع حکومتی به جنبشی عظیم تبدیل شد و هنوز اگرچه نه در خیابانها، در دل و جان مردمان پابرجاست. شما عزیزان در این مدت یگانه امکانی بوده اید که گهگاهی می توانسته اید آن بزرگواران را که پدر و مادر شما هستند ببینید و از درون حصار تنگ خبر سلامتی و استقامتشان را به ملت مشتاق برسانید. شما با انجام شایسته رسالتتان در این مدت، بخوبی ثابت کرده اید که نه فقط فرزندان جسمانی بلکه به شایستگی فرزندان معنوی آن بزرگان هستید و از بزرگی آنها بهره برده‌اید.


نیک آگاه هستیم در این مدت چه مقدار سختی دوری آنان را تحمل کرده اید و چه مقدار برای ایستادگی بر مواضع اصولی و حفظ عزت و کرامت خود و آنان هزینه پرداخت ومحرومیت ها را بجان خریده اید. درود و سپاس ما را پذیراباشید و ما را در همه حال در کنار خود بدانید.
آنان که پدر و مادر شما را به حصر کشیده اند می پنداشته اند با این کار خواهند توانست این عزیزان را از یادها برده و اثر وجودیشان را در عرصۀ سیاسی از بین ببرند اما خدا چنین نخواسته است و آنان روز به روز در نزد ملت عزیزتر و محبوب تر شده اند بخصوص آنکه همۀ پیش بینی های پدر دوراندیش شما در مورد ادامۀ روند حاکمیت فعلی درست از آب درآمده و خطراتی را که او گوشزد می کرد به عینیت رسیده اند. دلیل این ادعا همین مقدار فشاری است که بر آنها و برشما عزیزان وارد می آورند. حملۀ گستاخانه و تفتیش منازل شما، بازداشت و بازجوئی از شما و احضارهای مجدد شما عزیزان حکایت از ترس و واهمه و ضعف آنها از یک سو و از سوی دیگر موقعیت و نقش ممتاز شما در زنده نگاه داشتن یاد و راه آن عزیزان در حصر است. در این آزمون اخیر شما نشان دادید که در کوران حوادث پس از انتخابات تا چه اندازه آب دیده شده و تا چه اندازه نسبت به موقعیت ممتاز خود آگاه هستید. از فرزندان موسوی و رهنورد انتظاری غیر از این نمی رود. درود بر شما.
بدون تردید آینده ایران متأثر از این مقاومت ها رقم خورده و ساخته خواهد شد. پدر و مادر شما و نیز عزیز دیگر در حصر، حجه الاسلام و المسلمین کروبی، زندانیان سیاسی سر افراز و خانواده های رنج کشیدۀ آنان، شهدا و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ و خانواده های آنها سرمایه های بزرگ این ملت برای ساختن فردا هستند. از خداوند بزرگ برای شما و پدر و مادر بزرگوارتان سلامتی و توفیق روز افزون مسألت می نمائیم.
با امید به رفع حصر هر چه سریعتر رهبران در حصر، موسوی، رهنورد و کروبی و آزادی کلیه زندانیان سیاسی سرافراز
جبهۀ مشارکت ایران اسلامی
۲۹/۱۱/۹۱


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر