۱۳۹۱ مهر ۲۸, جمعه

پنج آرایشگاه زنانه در اصفهان پلمپ شد

پنجشنبه 27 مهر 1391 ساعت 14:22 |


خبرگزاری هرانا - در اجراي طرح بازديد از آرايشگاه هاي زنانه كه در راستاي تشديد ارتباط امنيت اجتماعي و اخلاقي در سطح استان اصفهان انجام شد پنج واحد صنفي متخلف شناسايي و پلمب شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "میر عباس صوفی وند" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای تشدید ارتقاء‌امنیت اجتماعی و اخلاقی طرح بازدید از آرایشگاه‌های زنانه به مدت ۲۵ روز در سطح استان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: این طرح با هدف شناسائی آرایشگاه‌های زنانه غیرمجاز، بررسی وضعیت پروانه کسب، رعایت ضوابط انتظامی مکان فعالیت، بررسی نام واحد صنفی، پاکسازی آرایشگاه‌ها از مظاهر علنی فساد و جلوگیری از انجام اعمالی مانندفال گیری، رمالی، طالع بینی و.. در این مکان‌ها، جمع آوری اقلام و کالایی که مبین مظاهر علنی فساد و ترویج فرهنگ منحط غرب در واحد صنفی باشد، عدم فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در واحد صنفی، عدم تردد آقایان تحت هر عنوان به داخل واحد صنفی و عدم انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح از ۶۹۹ واحد توسط ماموران یگان اداره نظارت بر اماکن عمومی بازدید که متصدیان ۴۱۱ واحد در محل مورد توجیه، ارشاد و آموزش و آگاه سازی واقع شدند.
این مقام مسئول از پلمب پنج واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی برای ۲۶ واحد صنفی دیگر نیز بعلت ارتکاب یکسری تخلفات اخطاریه پلمپ صادر شد.
سرهنگ صوفی وند خاطر نشان کرد: در بازرسی از واحد‌های صنفی متخلف ۱۴۸ قطعه تصویر و پوس‌تر غیر مجاز کشف و ضبط شد و با خاطیان برابر قانون برخورد لازم صورت گرفت.
بررسی موارد حقوقی نقض شده در این گزارش:
بند ۱ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هیچکس را نمی توان بمناسبت عقایدش مورد مزاحمت اخافه قرار داد.
بند ۲ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هر کس حق آزادی بیان دارد. این حق شامل آزادی تفحص و تحصیل و اشاعه اطلاعات و افکار از هر قبیل بدون توجه به سر حدات خواه شفاهاً یا بصورت نوشته یا چاپ یا بصورت هنری یا به هر وسیله دیگر به انتخاب خود می باشد.
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فردی حق آزادی عقیده و بیان دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر