۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

شکل‌گیری کارگروه مد و لباس اسلامی در 31 استان کشور

١١ مهر ١٣٩١

شهرزادنیوز:ریز دقیق وظایف و عملکرد و اختیارات کارگروه‌های استانی مد و لباس اسلامی، برای به راه انداختن این کارگروه ها، در 31 استان کشور تصویب شد. همچنین صدور پروانه مالکیت معنوی پوشاک طراحی شده توسط کارگروه، برگزاری نمایشگاه در محیط‌های دانشجویی و تهیه ژورنال دانشجویی، در کنار آیین نامه کارگروه‌های استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.
به گزارش ایلنا، حمید شاه آبادی، معاون امور هنری وزارت ارشاد، این مطلب را در سی و دومین جلسه کارگروه مد و لباس بیان داشت. این جلسه با حضور محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حمید شاه آبادی، معاون امور هنری؛ علیرضا افشار، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی؛ حسن رادمرد، سرپرست بازرگانی داخلی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک کشور؛ مهندس اسلام پناه، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ لاله افتخاری، نماینده مجلس، معاون وزیر آموزش و پرورش و نماینده صدا و سیما برگزار شد.
به گفته شاه آبادی، تفاوت این جلسه با جلسات قبل این بود که این جلسه مدخل ورود به یک «اقدام بزرگ ملی در بهار 92“ است. در واقع برای اولین بار تکالیف سایر سازمان‌های عضو کارگروه مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صدا و سیما و بخش‌های دیگر به صورت عملی و شفاف‌تر با اقداماتی که کارگروه تا به امروز انجام داده، روشن شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر