۱۳۹۱ تیر ۲۱, چهارشنبه

دو زندانی سیاسی از بند زنان اوین به زندان قرچک تبعید شدند

چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 21:56 |


خبرگزاری هرانا - دو زندانی سیاسی از بند زنان (نسوان) زندان اوین امروز جهت اجرای حکم تبعید به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دو زندانی سیاسی به نامهای کبری بنازاده امیر خیزی و صدیقه مرادی از بند زنان (نسوان) زندان اوین جهت اجرای حکم تبعید به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
این دو زندانی که به اتهام محاربه محاکمه شدند و به حبس توام با تبعید به زندان رجایی شهر محکوم شدند در پی تعطیلی بند زنان در زندان مذکور به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
کبری بنازاده امیری که در سال ۸۷ بازداشت و از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به ۵ سال زندان توأم با تبعید به زندان رجایی‌شهر محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر استان تهران نیز عینا مورد تأیید قرار گرفت.
همچنین صدیقه مرادی که در ۱۱ اردی بهشت ماه سال گذشته بازداشت و به ۱۰ سال حبس تعزیری توام با تبعید محکوم شده که این حکم در دادگاه تجدید نظر عینا مورد تائید قرار گرفت.
زندان قرچک ورامین در پی اعمال تغییرات سازمان زندان‌ها در زندان رجایی شهر و حذف بند زنان دچار تغییرات شد و تمام بندهای آن به زندانیان زن تعلق گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر