۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

تجمع اعتراضی مربیان مهد کودک از سراسر کشور در مقابل مجلس


٢٦ تیر ١٣٩١
Kindergarten-teachers

عکس آرشیوی: تجمع اعتراضی مربیان مهد کودک های استان تهران در مقابل مجلس

شهرزاد نیوز: در پی تجمع اعتراضی مربیان مهد کودک استان تهران در 4 تیر ماه مقابل مجلس شورای اسلامی و عدم رسیدگی به خواست های آنان، روز یکشنبه 25 تیر گروهی از مربیان کودک از تمام استان‌های کشور جلوی درب شمالی مجلس تجمع کردند.
به گزارش سایت خانه ملت، علت تجمع این گروه «نبود امنیت شغلی و اخراج از محل کار» است. تجمع کنندگان با اعلام اینکه هم اکنون با اخراج از محل کار، مشکلات اقتصادیشان تشدید شده است، بر لزوم کمک و حمایت مجلس از این گروه تاکید کردند.
آنها همچنین اعلام کردند که در هفته آینده، با شروع کار علنی مجلس، بار دیگر در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع خواهند کرد.
پیش از آن نیز، مربیان مهدکودکهای استان تهران، در تاریخ 4 تیر امسال، در مقابل درب اصلی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواهان حمایت «خانه ملتی ها» به ویژه رییس مجلس، از این قشر شده بودند.
به گزارش سینا نیوز، این قشر حوزه آموزش کشور، با در دست داشتن پارچه نوشته هایی مبنی بر نابسامانی در استخدام و بلاتکلیفی در خصوص آینده شغلی، فریاد اعتراض سرداده و حمایت جدی نمایندگان مجلس را خواستار شده بودند. همچنین جمعی از این معترضان، وضعیت موجود شغلی مربیان را تاثیرگذار در آموزش کودکان و خردسالان دانسته و اختلال در تامین نشاط و نیز یادگیری درست این کودکان را از عوامل تاثیرگذار برشمرده بودند.

طبق گزارش مزبور، تعیین تکلیف معلمان و مربیان شرکتی از سوی مجلس هشتم به مجلس نهم واگذار شده و قرار بر این بود که طرح دو فوریتی جدید استخدام 15 هزار نفر نیروی حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای شرکتی که به امضای نمایندگان مجلس نهم رسیده، بررسی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر