۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه

اژه ای: مرگ هاله سحابی و هدی‌صابر مقصر نداشت!!!


دوشنبه، 1 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Monday 21 May


ایسنا: سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوالي در مورد زمان برگزاري دادگاه پرونده شكايت از رويترز گفت: شكاتي عليه رويترز شكايت كرده‌اند و مسئول نمايندگي رويترز احضار شده است. اقدامات قضايي در اين زمينه انجام شده اما هنوز پرونده تكميل نشده و به دادگاه نرفته است.
حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني‌ اژه‌اي در ادامه نشست خبري روز دوشنبه در پاسخ به سوالي در مورد نتيجه شكايت مجلس از دولت نيز گفت: همان‌طور كه قبلا گفته شد، اين پرونده‌ها در جريان رسيدگي است و هنوز منتج به صدور حكم نهايي نشده است.
خبرنگاري در رابطه با دادگاه بيمه و اينكه آيا به تعداد متهمان اين دادگاه افزوده مي‌شود يا خير سوال كرد كه محسني اژه‌اي گفت: دادگاه در همين مقداري كه كيفرخواست صادر شده شروع به رسيدگي كرده و فعلا تعداد متهمان همين‌ است. فعلا براي افراد ديگري كيفرخواست صادر نشده است.
خبرنگاري به اقدام گوگل در زمينه حذف نام خليج فارس اشاره كرد و در مورد اقدام دادستاني در اين مورد سوال كرد كه محسني‌اژه‌اي گفت: مقامات وزارت خارجه در اين زمينه اقدام و اعلام كرده‌اند كه مساله تعقيب مي‌شود.
خبرنگاري از آخرين وضعيت پرونده فساد 100 ميليون يورويي سوال كرد كه محسني‌اژه‌اي پاسخ داد: هنوز در اين پرونده حكمي صادر نشده است.
خبرنگار ديگري گفت: اين پرونده جديد است؟
محسني‌اژه‌اي پاسخ داد: خير، اين پرونده جديد نيست.
وي در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت پرونده‌هاي مرگ هاله سحابي و رضا هدي‌صابر نيز گفت: در اين پرونده‌ها نتيجه‌گيري شد و آخرين نظريات پزشكي قانوني هم اعلام شد كه طبق آن كسي در اين خصوص مقصر نيست.
همان خبرنگار پرسيد: اين مساله در همان دو مورد است؟
محسني‌اژه‌اي پاسخ داد: هدي صابر را مي‌دانم ولي ديگري را الان اطلاع ندارم.
خبرنگاري در مورد دستگيري سركرده باند جعل و زمين‌خواري در شمال كشور كه گفته مي‌شود يك وكيل دادگستري است سوال كرد كه محسني‌اژه‌اي در پاسخ گفت: اينكه سركرده باند باشد يا خير، من اطلاعي ندارم ولي گروهي كه متاسفانه هم جعل اسناد داشته و هم در تصرف بعضي از زمين‌ها دخالت داشته‌اند، در استان مازندران دستگير شده‌اند و پرونده‌شان در مرحله دادسرا در حال رسيدگي است. يك نفر هم در اين رابطه دستگير شده كه وكيل دادگستري است اما اينكه آيا او رييس باند است يا خير، اطلاعي ندارم.
خبرنگاري در مورد تعداد وكلاي بازداشت شده در پرونده فساد مالي سوال كرد كه محسني‌اژه‌اي پاسخ داد: دو وكيل در رابطه با پرونده فساد مالي دستگير و بازداشت شده‌اند.
سخنگوي دستگاه قضايي در مورد وضعيت پرونده باند اسلحه و قاچاق نيز گفت: اين پرونده هنوز به دادگاه نرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر