۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

مردی که سه دخترش را به‌خاطر انگیزه‌ای نامعلوم به قتل رسانده و گریخته است.



این جنایت 20 روز قبل توسط مردی 53 ساله در روستایی در استان کرمانشاه به وقوع پیوست و از آن زمان تاکنون ردی از متهم به دست نیامده است.
متهم به قتل به نام محمود مردی سابقه‌دار است که چندی قبل به اتهام کلاهبرداری بازداشت و بعد از محاکمه به تحمل حبس محکوم شد. او 20 روز قبل در حالی که دوران محکومیتش را می‌گذراند،
برای شرکت در مراسم عروسی دخترش از زندان مرخصی گرفت و بیرون آمد.
محمود روز حادثه به بهانه اینکه برای جشن می‌خواهد خرید کند با سه دختر 19، 12 و 7 ساله‌اش از خانه بیرون رفت. ساعاتی بعد در حالی که همسر محمود در خانه منتظر اعضای خانواده‌اش بود، شوهرش را دید که با یک سلاح در دست وارد منزل شد.
مرد میانسال به شدت مضطرب و پریشان بود. او در جملاتی کوتاه به زنش خبر داد هر سه دخترشان را به قتل رسانده و سپس از خانه فراری شد.
زن میانسال که از شنیدن این خبر شوکه شده بود در تماس با پلیس موضوع را اطلاع داد و از ماموران کمک خواست، به این ترتیب تحقیقات ویژه‌ای آغاز شد. کارآگاهان جنایی بعد از پرس و جو از همسر محمود فهمیدند این مرد مدعی شده جنایت را در نزدیکی یک رودخانه انجام داده، به همین خاطر آنها به رودخانه موردنظر رفتند و بعد از کمی جست‌وجو اجساد را یافتند. پیکر بی‌جان هر سه دختر غرق در خون بود و روی بدن‌شان آثار اصابت گلوله به چشم می‌خورد، آن‌طور که شواهد نشان می‌داد مرد مسلح برای این کشتار هشت تیر شلیک کرده است.
پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی همسر محمود بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا انگیزه متهم مشخص شود. این زن به درستی نمی‌دانست شوهرش به چه دلیل مرتکب چنین جنایتی شده است. او به ماموران گفت: «آن روز وقتی محمود به خانه آمد به من گفت چون در زندان است می‌داند بچه‌ها وضع خوبی ندارند و آینده بدی در انتظارشان است و برای اینکه آنها زجر نکشند هر سه نفرشان را کشت.»
در ادامه تحقیقات کارآگاهان فاش شد محمود مردی سابقه‌دار است که به ماده مخدر شیشه نیز اعتیاد دارد. همچنین معلوم شد این خانواده از نظر مالی در مضیقه قرار دارند. افسران جنایی تاکنون نتوانسته‌اند ردی از متهم به دست بیاورند و معلوم نیست او به کجا گریخته و در کدام شهر پنهان شده است. همچنین هنوز به طور دقیق مشخص نشده وی به چه دلیل دست به سلاح برده است.
ماموران اکنون درخصوص انگیزه جنایت در برابر سه فرضیه قرار دارند؛ یک احتمال این است که محمود تحت تاثیر شرایط نامساعد روانی طبق آنچه گفته که به خاطر زندانی بودنش فرزندان او در عذاب هستند، به گمان خودش تلاش کرده آنها را از رنج رها کند. فرضیه دوم بر این موضوع دلالت دارد که محمود به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه دست به این کشتار زده است، البته، نحوه قتل نشان می‌دهد او از پیش برای کشاندن دخترانش به قربانگاه برنامه‌ریزی کرده بود.
در گزينه سوم نيز اختلافات خانوادگي و دلايل شخصي ديگر مدنظر قرار گرفته كه تاكنون دليل قاطعي كه از صحت اين احتمال خبر بدهد، به دست نيامده است. بنا بر اين گزارش، در حال حاضر تجسس‌ها براي يافتن مرد فراري ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر