۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

چرا و چگونه آمنه نصرتی با نیش یک زنبور کشته شد؟!

چرا و چگونه آمنه نصرتی با نیش یک زنبور کشته شد؟!
نبود امکانات پزشکی در تنها درمانگاه بخش ” سوق کهکیلویه ” که در 12 کیلومتری شهر دهدشت مرکز این شهرستان واقع شده سبب از دست رفتن جان مادری شد که دو فرزند پسرش همچنان منتظر بازگشت وی هستند!

به گزارش خبرنگار عصردنا از ” سوق ” شب پنجم شهریورماه 90 خانمی با هویت ” آمنه نصرتی فرزند مهیار ” 30 ساله هنگام افطار دچار نیش زدگی زنبور می شود و بلافاصله به درمانگاه شهید بهشتی سوق جهت مداوا مراجعه می کند، زمان زیادی به دلیل نبود تجهیزات پزشکی و رانندۀ آمبولانس صرف که مصدوم دچار تنگی نفس شدید شده و در نهایت به وسیلۀ آمبولانس قدیمی جهت مداوا به بیمارستان دهدشت اعزام می شود، در بین راه آمبولانس با نقص فنی مواجه شده و همراهان مصدوم مجبور می شوند حدود 20 دقیقه صبر کرده تا دوباره مصدوم خود را با وسیلۀ نقلیۀ دیگری به بیمارستان دهدشت اعزام کنند، متأسفانه در حین جابجائی و قطع کپسول اکسیژن، مصدوم دچار تنگی نفس شدید شده و در بیمارستان دهدشت فوت می کند!
مرحومه ” آمنه نصرتی ” همسر ” امید مسعودی ” از فرهنگیان شش سالۀ حق التدریسی دارای دو فرزند پسر سه و نیم و دو و نیم ساله است که متأسفانه دیگر نه همسر، او را خواهد دید و نه فرزندان معصومش چهره مادرشان را می بینند، به گفتۀ برخی از حاضران در هنگام فوت این مادر 30 ساله، پزشکان بیمارستان دهدشت گفته اند که به دلیل نبود تجهیزات پزشکی لازم و قطع کپسول اکسیِژن این خانم فوت کرده است! بنا به گفتۀ برخی از اهالی ” سوق ” در چند سالۀ اخیر متأسفانه مواردی مشابه شب گذشته در این بخش بوده و کسی پاسخگو نیست! پایگاه اطلاع رسانی ” عصردنا” به زودی گزارش دیگری از ” داستان واقعی کمای مغزی یک نوجوان پنج ساله ” در بیمارستان دهدشت منتشر می کند، به راستی پاسخ ناله های چشمان معصوم دو طفل و همسری با دو فرزند را چه کسی خواهد داد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر