۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

جذب کارمند زن زمينه ساز تجاوز و آدم ربائی است!!!



شجاع ذوقی دادستان انقلاب شهرستان البرز از استخدام کارمندان زن به عنوان یکی از زمینه‌های «تجاوز» و «آدم‌ربائی» در جامعه ایران یاد کرد! ذوقی در جلسۀ دادستان‌های استان قزوین گفته است: «جذب کارمند زن سبب می‌شود آنان به ناچار در ساعات خلوت در شهر تردد کنند که این امر سبب افزایش وقوع جرائمی مانند تجاوز به عنف و آدم‌ربایی می‌شود!»

به گزارش روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد خبرگزاری ایسنا این مقام قضائی از حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین به عنوان عامل دیگر «تجاوز و آدم‌ربائی» در این استان نام برده است. هفتۀ گذشته نیز غلامرضا جمشیدی‌ رئیس دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران٬ زنان و دختران «اغفالگر، اغواگر و لجوج» را زمینه‌ساز جرائم باغ خمینی شهر، سعادت‌آباد و حادثۀ پل مدیریت معرفی کرده بود! این اظهارات در شرایطی ایراد می‌شود که پیشتر برخی روحانیون نیز به طور تلویحی زنان و دختران را عامل این حوادث ناهنجار اجتماعی معرفی کرده بودند!
در چند هفتۀ گذشته گزارش‌هایی از قتل و تجاوز گروهی به چند زن و دختر در برخی شهر‌ستان‌ها منتشر شده که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است. روحانیون حاکم بر ایران تلاش می‌کنند مهمترین علت این تجاوز‌ها و قتل‌ها را بی حجابی یا بدحجابی زنان و دختران معرفی کنند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر