۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

سادیسم و مازوخیسم از دلائل بدحجابی جمهوری اسلامی فاسد است!


هفته نامۀ «یالثارات الحسین» با انتشار یادداشتی ادعا کرد «سادیسم» و «مازوخیسم» از دلائل «بدحجابی» زنان است! این نشریه متعلق به شاخه‌ای از انصار حزب الله «هیستری»، «عقدۀ حقارت» و حس «انتقام جوئی» را از دیگر عوامل «بدحجابی» زنان و دختران عنوان کرده است!
«یالثارت‌الحسین» در ادامۀ یادداشت خود «ناآگاهی»، «نیاز به ازدواج»، «توطئۀ دشمنان» و تلاش برای «جبران شکست‌ها» را از دیگر عوامل تأثیرگذار در «بدحجابی» زنان برشمرده است!
به نوشتۀ این هفته نامه «فردی که سادیسم دارد از این که ببیند غریزۀ جنسی در جوانی شعله ور شده و دستیابی به آن برای او ممکن نیست لذت می‌برد وخود را قهرمان این عرصه تصور می‌کند.» این هفته نامه افزوده است: ‌ «فردی که خود را عقب مانده می‌داند به خاطر آزار رساندن به خود (مازوخیسم) خودش را در معرض حوادث برخاسته از فحشا و فساد می‌گذارد.» «یالثارت» در ادامه نوشته که «یکی دیگر از علل بدحجابی نیاز جنسی است و جلوه گری برای پیدا کردن زمینه های ازدواج راه نامناسبی است که به بدحجابی کشیده می شود.»
این یادداشت پس از آن منتشر می‌شود که سایت «عصر ایران» از غلبۀ گرایش های جنسی در تحلیل‌ مسائل اجتماعی و سیاسی از سوی محافظه کاران انتقاد کرده بود. روحانیون و برخی از مراجع تقلید در قم در سال های اخیر بار‌ها از مقام‌های جمهوری اسلامی خواسته‌اند با پدیدۀ «بدحجابی» در ایران برخورد کنند. پلیس سال هاست با اجرای طرح «امنیت اجتماعی» هزاران دختر و پسر را به اتهام پوشش نامناسب بازداشت و به دادگاه معرفی کرده است اما همچنان نتوانسته با این پدیده مقابله کند. گروهی از روحانیون و محافظه‌کاران می‌گویند: «بدحجابی» در ایران موضوعی «سیاسی» است و برخی زنان در ازای دریافت پول با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند!
دیگربان
*************************************************
نتیجه ای که از این سخنان گرفته می شود این است که سه میلیارد زن بی حجاب در جهان چون دچار سادیسم و مازوخیسم و هیستری و عقدۀ حقارت و حس انتقام جوئی و ناآگاهی و عقب ماندگی هستند و بر اثر نیاز به ازدواج و برای جبران شکست ها گرفتار توطئۀ دشمنان شده اند در ازای دریافت پول! حجاب را کنار گذاشته و بی حجاب شده اند! برای آن که با سفسطه های خنده دار دیگری از این دست بیشتر آشنا شوید به لینک زیر نگاه کنید:بررسی شعارهای رژیم زن ستیز دربارۀ حجاب و بی حجابی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر