۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

پیام تسلیت زنان زندانی سیاسی اوین به پدر رامین رمضانی


جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین در پیامی درگذشت مادر شهید رامین رمضانی را به پدر این شهید جنبش سبز تسلیت گفتنند.

مادر رامین رمضانی هفته‌ی گذشته در شرایطی در گذشت که تنها به شکایت آنها پیرامون شهادت فرزندانشان در ۲۵ خرداد ۸۸ رسیدگی نشد که پدر این جوان نیز بر سر مزار وی بازداشت و به سه سال حبس محکوم شده است.
متن این پیام خطاب به پدر شهید رامین رمضانی که در سایت کلمه منتشر شده به شرح زیر است:
جناب آقای رمضانی پدر گرامی شهید رامین رمضانی
در کمال تاسف و تالم خبر در گذشت همسر گرامیتان خانم زهرا مختارزاده را شنیدیم. مادری رنجور و آزرده از نامهربانی‌ها و چشم انتظار دادخواهی فرزندش، که در تظاهرات مسالمت آمیز ۲۵ خرداد ۸۸ به شهادت رسید. شگفتا که نه تنها اینگونه نشد، بلکه مسئولان امنیتی و قضائی، همان‌ها که می‌بایست دادگر باشند، حکم به مجرمیت شما دادند. آن هم به این دلیل که اصرار بر پیگیری قتل فرزند شهیدتان را داشت و این خود ضربه دیگری بود بر پیکر خسته مادری دردمند.


آقای رمضانی عزیز
این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می‌گوئیم، خود را در غم و دردتان شریک می‌دانیم و آرزو می‌کنیم مسئولین گوشی شنوا برای شنیدن انتقاد و اعتراض و چشمی بینا برای دیدن دردهای مردم را بیابند. امید که حاکمان کشورمان با در پیش گرفتن روش‌های منطقی و امروزین با حل مشکلات آشتی کنند تا اگر بناست دستی از آستین برآید، نه برای ستاندن جان یا آزادی فرزندان این سرزمین، که دستی کارساز از جانب مسئولی مسئولیت پذیر و پاسخگو برای رفع مشکلات مردم باشد.
امضا کنندگان:
عسل اسماعیل‌زاده، مهسا امرآبادی، ژیلا بنی یعقوب، نسرین ستوده، حکیمه شکری، ژیلا کرم‌زاده مکوندی، شیوا نظر آهاری، فائزه هاشمی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر