۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

نامه دریا جی شهروند بهایی خطاب به مرضیه آرمین پیرو نوشته های کذب و بی اساس باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال کننده : خانم زهره کفایت حقیقی 
جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی - پیرو نوشته های کذب و بی اساس باشگاه خبرنگاران جوان، دریا جی شهروند بهایی خطاب به مرضیه آرمین نوشته است که متن کامل آن در صفحه شخصی فرید روحانی منتشر شده است.
سایت باشگاه خبرنگاران جوان پیشتر به انتشار مطالبی کذب و توهین آمیز علیه مرضیه آرمین سخنگوی جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی پرداخته بود.
متن کامل نامه‌ی دریا جی به شرح ذیل می‌باشد.

مرضیه من لبخندهای بی‌ وقفه ا‌ت بر اساس پاک دامنی توست! قدرت تو بخاطر دل بزرگ توست!
دوست زیبای تنهایی‌ من، دوستی‌ که لحظه‌های تنهأیی، مرا دل‌ شاد کردی و باعث و بانی لبخندهای مکرر من هستی‌، تو بی‌ گناه می‌خندی!!تو بی‌ گناه فکر میکنی‌ و می‌نویسی، بی‌ منت و بی‌ گناه عشق را فریاد میزنی!
هدیه تو به معشوقت اشکهای پاکی‌ است از آن سوی‌‌ دیوارهای سخت، سنگین و سرد! ببین اشک‌هایت چگونه قامتها را به لرزه در آورده؟
زیبای من متاسفانه تمامی ما زاده سرزمینی هستیم که حکومت داران خودشان را هم از آزادیهای فردی خویش محروم میسازند و خودشان را به جنگ با هم مکتبی خویش آماده میکنند، باور کن دست خودشان نیست! آنها ترسیده اند !! آنها از خدا، از باورهای یشان سخت ترسیده اند ! و چون آخر عمر است میخواهند بار گناههایشان را بر دوش دیگری بیندازند ! چرا که شاید بتوانند در مقابل خدای‌شان کمر راست کنند!
آنها می‌ترسند سرشان محکمتر به سنگ بخورد! آنها از صلح، آزادی، حق برابر می‌ترسند! آنها کابوس لبخند ملتشان را می‌بینند و بزرگترین لذت برای آنها غصه و درد ملتشان است! برای آنها زیبایی زن عظیم‌ترین نماد گناه و فساد است، موفقیت زن برای آنها غم انگیزترین اتفاق هستی‌ است! مغز آنها بیماری لا علاج دارد!
میدونی‌ مرضیه رویای زندانهای بدون قفل و زنجیر را دارم، رویایی که زندانیها میشوند زندانیهای سابق و آزادهای همیشه آزاد! رویای زندانی که همهٔ لباس‌ها رنگی‌ است و زندانیهای سابق در اوج رهایی و آزادی رقص و پایکوبی میکنند و از ته دل‌ قهقهه میزنند!

عزیز من دلهای ما درد مشترک دارند، دلهای ما در گوشه‌ کنار شهر به دنبال رهایی و آزادی میگردند، به دنبال یک حق مساوی!!!
تو و امثال تو حق و آزادی را یافتید، آن را با بلندترین صدای ممکن فریاد زدید، در مملکت ما حقیقت و آزادی نوعی گناه محسوب، پس انسان بی‌ گناه و آزاد را چه باک از گناه؟
دوست گرانقدر من،مرضیه من دنیای پر هیاهو و شلوغی داریم! دنیائی که هر کسی‌ ساز خود را میزند! اما در این دنیا هنوز میشود افرادی را پیدا کرد که لبخند میزنند، میرقصند و عشق می‌ورزند!! پس تو هم به همهٔ شرایط لبخند بزن.
دوستت دارم
دریا جی‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر