۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

هرانا؛ منیژه بهلولی وکیل دادگستری بازداشت شد


ارسال کننده : خانم زهره کفایت حقیقی 



خبرگزاری هرانا - صبح امروز منیژه بهلولی وکیل دادگستری توسط شعبه چهارم دادیاری شهر میانه بدون دلیل و مدرک کافی بازداشت و راهی زندان شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این وکیل دادگستری از زندان میانه با خانواده خود تماس گرفته و اعلام می‌دارد که در بازداشت به سر می‌برد و دادیار شعبه چهارم برای وی قرار وثیقه به میزان پنج میلیون تومان صادر کرده است.


خانواده وی با در ست داشتن این مبلغ به دادیاری رفته و خواستار تودیع وثیقه و وآزادی این وکیل دادگستری می‌گردد که متاسفانه با استنکاف دادیار مواجه می‌گردند.
پنح ماه پیش در یک پرونده‌ای که منیژه بهلولی وکالت آن را بر عهده داشت شخص دادستان و بازپرس وارد دفتر ایشان شده و تعدادی از مدارک و پرونده‌های وی را ضبط کردند.
منیژه بهلولی پس از این ماجرا از آقایان باقری رییس دادگستری میانه، حسین محرمی دادستان میانه و سلطانی رییس شعبه ۱۰۲ دادگاه جزایی این دادگستری در دادسرای انتظامی قضات شکایت می‌کند اما نه تنها شکایت ایشان به جایی نمی‌رسد بلکه مسولین قضایی برای وی پرونده سازی کرده و ایشان را به صورت غیر قانونی بازداشت می‌کنند.
http://hra-news.org/00/14672-1.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر