۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

صدور حکم اعدام برای زن جوانی که متهم به قتل همسر معتاد خود می‌باشد

پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت 05:19 |


خبرگزاری هرانا - زن جوانی که متهم میباشد همسر معتاد خود را در یک دامداری خفه کرده است به اعدام محکوم شد.
بنا به گزارش مهر، عصر یکشنبه - ۲۳ خرداد ۹۰- در یک گاوداری در روستای کلاته ورامین جسد مرد ۳۶ ساله‌ای که با طناب خفه شده بود کشف شد.
صاحب گاوداری گفت: محمد به عنوان نگهبان گاوداری مشغول به کار بود و همراه خانواده‌اش اینجا زندگی می‌کرد.
امروز متوجه غیبت او شدم و هنگام جابه جا کردن علوفه‌ها با جسدش روبه رو شدم. وقتی موضوع را به همسرش زهره خبر دادم، او به گریه افتاد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.
زن ۳۱ ساله پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد. او با قبول اتهامش گفت: حدود ۸ سال قبل "م" به خواستگاری‌ام آمد.
آن موقع مرد لایق و خوش برخوردی بود و زندگی خوبی داشتیم. پس از یک سال هم صاحب دختری شدیم اما افسوس که شادی در زندگی ما دوام زیادی نداشت و شوهرم از طریق دوستان خلافکارش گرفتار اعتیاد شد.
او در مدت کوتاهی پول‌هایش را خرج اعتیاد کرد و زندگیمان را با دست خودش نابود کرد. تا اینکه چندی قبل به گاوداری آمدیم و مشغول کار شدیم.
شوهرم که به شدت عصبی شده بود، به خاطر هر موضوع کوچکی درگیری به راه می‌انداخت به طوری که دیگر تحمل زندگی در خانه جهنمی را نداشتم.

او حتی دخترم را مجبور می‌کرد برایش سیگار بخرد. چهارشنبه هفته گذشته وقتی دخترم از مغازه برگشت و گفت سیگار گران شده، "م" او را با کابل به باد کتک گرفت.
وقتی از دختر ۷ساله‌ام دفاع کردم، مرا نیز به شدت کتک زد.
وی ادامه داد: صبح روز بعد به دادگاه رفتم و با شکایت از همسرم، درخواست طلاق کردم اما به دلیل اینکه آخر هفته بود، رسیدگی به شکایتم به شنبه موکول شد.
وقتی به خانه آمدم، شوهرم دوباره مرا تهدید کرد و گفت که نمی‌توانم تقاضای طلاق دهم و اگر بخواهم به شکایتم ادامه دهم، او پس از طلاق اجازه نمی‌دهد دیگر دخترم را ببینم.
روز حادثه یکی از دوستانم به دیدنم آمده بود که "م" دوباره به بهانه گیری پرداخت و من و دخترم را به شدت کتک زد. در حالی که دیگر نمی‌توانستم آن شرایط را تحمل کنم، تصمیم به قتلش گرفتم.
از آنجا که دوستم قرص خواب مصرف می‌کرد، از او چند قرص گرفتم و در قهوه حل کردم بعد هم آن را به "م" خوراندم. دقایقی بعد برای سرکشی به گاو‌ها از اتاق خارج شد که در میان راه روی زمین افتاد.
من هم از فرصت استفاده و او را با طناب بسته بندی یونجه خفه کردم. جسدش را هم با کمک دوستم در میان علوفه‌ها مخفی کردیم. ساعتی پس از قتل از کارم پشیمان شدم و موضوع را تلفنی به خانواده‌ام اطلاع دادم. ‌‌‌
همان موقع هم صاحب گاوداری جسد را پیدا کرد و همه چیز فاش شد. متهم به قتل در ادامه با دستور قاضی بازپرس شعبه دوم دادسرای ورامین برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان سلامت روحی وروانی او را تایید کردند.
با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه شاهمرادی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد.
در ادامه نیز اولیای دم خواستار اعدام عروس خود شدند. زهره نیز پس از حضور در جایگاه با قبول اتهاماتش گفت: شوهرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و مرا مجبور می‌کرد که کارهای دامداری را انجام دهم. او بسیار عصبی بود و سر هر موضوعی من و دخترم را به شدت کتک می‌زد. او حتی به من تهمت ناموسی می‌زد که کار‌هایش باعث شد تصمیم به قتلش بگیرم. شب بعد از قتل او هم با خانواده‌ام تماس گرفتم و موضوع را به آن‌ها گفتم. پس از آخرین دفاعیات زن جوان و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شدند و زهره را به اعدام محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر