۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

برنامه 5 ساله در مدارس برای تشویق جوانان به "ازدواج اسلامی"

١ آبان ١٣٩١
Maryam-M

شهرزاد نیوز: بی اثر ماندن تبلیغات اسلامی برای ازدواج موقت و کاهش آمار و بالارفتن سن ازدواج، موجب شده است تا این بار یک «بسته آموزشی ازدواج برای نوجوانان در مدارس» طراحی شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، مریم مجتهد زاده، مشاور رئيس جمهور و رئيس مرکز امور زنان و نهاد خانواده، در این رابطه اعلام داشت که به منظور ارتقاء آگاهی نوجوانان در زمينه تغيير و تحولات جسمانی، روانی و اجتماعی دوران بلوغ «بسته آموزشی برای آماده سازی آنان در زمينه ازدواج مناسب بر مبنای سبک زندگی اسلامی ایرانی» طراحی شده است.
به گفته وی، این طرح قرار است طی برنامه‌ای 5 ساله در سراسر مدارس کشور اجرایی شود و در تشریح اجرای آن در 50 هزار مدرسه راهنمایی و دبیرستان، گفت که بسته آموزشي که در سال 91 طراحی شده است، در سال 92 در 5000 مدرسه و در هر يک از سالهای 93 تا 95 در15 هزار مدرسه ارائه می شود.
وی افزود که در ادامه تدوين و اجرای بسته آموزشي جذاب در رسانه‌های مورد توجه جوانان، قرار است برنامه هایی برای بالابردن آگاهي و مهارت جوانان در زمينه اهميت ازدواج بهنگام، پايدار و ساده بر مبناي سبک زندگي اسلامي - ايراني پنج سريال، 10 فيلم، 200 برنامه تبليغی کوتاه، يک سايت تبليغی و کاربردی نیز تهيه شود.
وی گفت که در زمینه تحکیم خانواده نیز 8000 فيش از «فرمايشات مقام معظم رهبری» تهيه شده و کليد واژه‌ها استخراج شده است و بر مبنای آنها راهبردها فراهم شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر