۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

صدور ۷ سال حکم قطعی برای زهرا (محبوبه) منصوری در دادگاه تجدید نظر

سه شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 05:46 |


خبرگزاری هرانا - زهرا (۵محبوبه) منصوری در دادگاه تجدید نظر به ۲ سال حبس تعزیری و ۵ سال حبس تعلیقی محکوم گردید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حکم قطعی زهرا (محبوبه) منصوری که بیش از ۶۰ سال سن دارد و در تاریخ ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۰ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و قریب ۹۰ روز را در سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین بسر برده بود توسط دادگاه تجدید نظر به تایید رسید.
محبوبه منصوری که در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباس به تحمل ۵ سال حبس تعزیری و ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود در دادگاه تجدید نظر به ۲ سال حبس تعزیری و ۵ سال حبس تعلیقی محکوم گشت که این حکم بصورت قطعی می‌باشد.
گفتنی است، محبوبه منصوری که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۰ با قید وثیقه آزاد گشته بود، متهم به خروج فیلم محسن دگمه‌چی از زندان رجایی شهر کرج شده است.
لازم به یاد آوریست، محسن دگمه‌چی زندانی سیاسی بیماری بود که در زندان به سرطان پانکراس روده مبتلا شده بود و بر اثر بی‌توجهی و عدم رسیدگی به موقع مسئولین فوت کرد.
خانم محبوبه منصوری نیز از بیماری صرع رنج می‌برد و می‌بایست بطور مستمر داروهای خود را مصرف نماید و در محیطی بدور از استرس زندگی نماید.
قابل ذکر است که محبوبه منصوری خواهر زندانی سیاسی محمد علی منصوری و از حامیان خانواده‌های زندانیان سیاسی است.
محمد علی منصوری که از ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۸۶ در بازداشت به سر می‌برد، به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق به تحمل ۱۷ سال حبس تعزیری و تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر