۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

استقرار نگهبانان زن در تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و استخرها

تاریخ خبر: چهارشنبه 22 شهریور 1391 
article picture
پارس دیلی نیوز
نیروی انتظامی طرح های تازه ای برای تامین امنیت زنان اجرا میکند. در تازه ترین طرح، نگهبانان زن در تالارهای عروسی، آرایشگاه ها و استخرهای زنان مستقر میشوند.
عصر ایران: خبر حضور نگهبانان زن در مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مخصوص زنان را سرهنگ سیفیان، رییس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به ایسنا داده: برخی سارقان زن هستند و یا برخی سارقان در پوشش زنانه اقدام به انجام اعمال مجرمانه میکنند، به همین دلیل وجود و استقرار نگهبانان زن به خصوص در مراکزی که مخصوص زنان است، مهم است.
رییس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا گفت: این زنان در پارک ها، مناطق تفریحی همچون فروشگاه ها و ... فعالیت میکنند. ضریب امنیت مناطق تفریحی و آموزشی به میزان سرمایه گذاری و همچنین گرایش مردم جامعه به این محل ها، نقش مهمی دارد، اگر امنیت محل های تفریحی، آموزشی و تجاری تامین شود، علاوه بر گرایش مردم و رونق کسب و کار، سرمایه گذاری نیز افزایش می یابد.
او مکان هایی که زنان نگهبان در آنجا مستقر میشوند را چنین بیان کرد: استخرهای زنان، تالارهای عروسی، آرایشگاه ها و ... از جمله مکانهایی هستند که زنان نگهبان میتوانند در آن به فعالیت بپردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر