۱۳۹۱ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

ضرب و شتم همسر یک فعال مدنی در کلانتری ۱۱ بابل به دست فرمانده کلانتری

دوشنبه, ۱۳ شهریور, ۱۳۹۱

کلمه - همسر محمد اسماعیل زاده، فعال مدنی - سیاسی که برای شکایت از مزاحمت های نیروهای امنیتی به نیروی انتظامی مراجعه کرده بود، در اثر ضرب و شتم از سوی فرمانده ی این مرکز دچار شکستگی فک و دندان شد.
به گزارش کلمه، مامورین امنیتی در هفته های اخیر طی دو مراجعه، به تفتیش منزل محمد اسماعیل زاده فعال مدنی و وبلاگ نویس پرداخته و برخی از وسایل شخصی وی را ضبط کرده اند.
همسر محمد اسماعیل زاده با مراجعه به نیروی انتظامی خواستار پیگیری این مزاحمت های چندباره شد که مامورین انتظامی به وی اعلام کردند در صورت مراجعه مجدد مامورین امنیتی با آنها تماس گرفته شود تا موضوع پیگیری شود.
براساس این گزارش، در روزهای اخیر نیز، ماموران برای بار سوم به منزل وی مراجعه کردند و بنا به توصیه ها کتایون بهرامی، همسر محمد اسماعیل زاده در را بازنکرده و سپس با مراجعه به نیروی انتظامی اعلام شکایت کرده است.
در همین حال سرهنگ پورباقر، فرمانده نیروی انتظامی بابل پس از اطلاع از شکایت کتایون بهرامی اقدام به توهین و فحاشی کرده و به ضرب و شتم وی پرداخته و او را از فرماندهی کلانتری 11 بابل بیرون کرده است.
این ضرب و شتم باعث شکستگی فک و دندان کتایون بهرامی شده تا آنجا که هم اکنون کتایون بهرامی در اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شده و به زودی تحت عمل جراحی قرار میگیرد.
قابل ذکر است، محمد اسماعیل زاده وبلاگ نویس و صاحب وبلاگ بوتیمار و موسس "خانه شعر شمال" در انتخابات سال 88 توسط حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان بابل بازداشت شد.
این عضو ستاد مهدی کروبی در بابل، به اتهام "توهین به رهبری و دعوت به شورش علیه نظام" از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل به سه ماه حبس تعزیری و 10 ماه حبس تعلیقی و 5 سال محرومیت از تحصیل محکوم شده است.
محمد اسماعیل زاده در تاریخ 24 خرداد 88 توسط نهادهای امنیتی سپاه بازداشت شد و سپس به زندان متی کلای بابل منتقل و پس از یک ماه آزادی با وثیقه، طی نامه ای به اکبرزاده معاون دادستان بابل از شرایط نامطلوب خود در دوران بازجویی گفته و بازجویی های خود را تحت فشار و شکنجه و القا شده عنوان کرده است.
در دوره تحمل محکومیت 93 روزی، پسر اسماعیل زاده در غیاب پدر در حالی متولد شد که دادستانی با اعطای مرخصی به وی خودداری کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر