۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

زنان در فسیبوک و تویتر قدرت را به دست گرفته اند


١٧ تیر ١٣٩١
Facebook
شهرزادنیوز: تا چندی پیش شبکه‌های اینترنتی مانند تویتر و فیسبوک عمدتاً در اختیار مردان بود، اما اکنون وضع تغییر کرده و زنان «قدرت را در دست گرفته اند».
بر پایه تحلیل «یو اس تک بلاگ» (مش ایبل)، 56 درصد، 81 میلیون، کاربران مدیای اجتماعی در ایالات متحده را زنان تشکیل می دهند. اینکه زنان از مدت‌ها پیش دیگر در شبکه‌های اجتماعی مهمانان پشت پرچین نیستند، مشخص بود، اما سلطه زنان بر دو شبکه فیسبوک و تویتر غیر قابل انتظار بود. آن‌ها در تویتر با 64 درصد اکثریت دارند و درفیسبوک با 58 درصد. 18 درصد زنان هر روز چیز تازه‌ای پست می کنند، در حالی که این رقم بین مردان 11 درصد است.
 سایت‌های رو به گسترش «ترندسایت» هم از این قاعده مستثنا نیستند. سایت «پینترست»، که گفته می‌شود سایت بزرگ دیگری خواهد شد، تا 82 درصد در دست زنان است.
در سایت‌های بازی‌های اینترنتی هم که زمانی عمدتا ً دژ مردان بود، وضع تغییر کرده است. از جمله در سایت «زینگا» با 250 هزار کاربر، بزرگ‌ترین در نوع خود، زنان با 60 درصد اکثریت دارند.
یکی از پیامدهای حضور مسلط زنان در جهان اینترنتی بالا رفتن اهمیت آگهی ها در اینترنت برای شرکت های تبلیغاتی و خرید آنلاین توسط زنان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر