۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

نماینده زن مجلس: ضعف ایمان و تبلیغات ماهواره عوامل پدیده زنان خیابانی

٣١ تیر ١٣٩١
شهرزاد نیوز - لاله افتخاری، یکی از هشت زن نماینده در مجلس 290 نفره شورای اسلامی، اعلام کرد که عوامل شکل گیری پدیده زنان خیابانی ضعف ایمان و شبکه های ماهواره ای هستند.
وی در مصاحبه با خبرگزاری فارس اظهار داشت که افراد با ایمان هر چقدر هم تحت فشارهای معیشتی قرار بگیرند باز به این کارها روی نمی آورند.
وی همچنین مدعی شد که بررسی ها نشان داده که بسیاری از افراد حتی نیاز مالی ندارند، اما به سمت کارهای خلاف کشیده میشوند.
افتخاری برای اثبات این نظر خود، ایران را رها کرد و به آوردن مثالی از عربستان سعودی پرداخت و افزود که به طور نمونه شاهزاده های کشورهای عربی مثل سعودی ها که در اروپا خانه های فساد ایجاد میکنند نمونه هایی از افراد ثروتمند هستند.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه تاثیر تبلیغات سوء فرهنگی توسط غربی ها را در این زمینه موثر خواند و گفت: تاثیر تبلیغات سوء و روی آوردن مردم به شبکه های ماهواره ای بسیار تاثیرگذار است، از این رو بخشی از دلایل ایجاد پدیده خیابانی شدن مربوط به خود شخص و فساد اخلاقی او و قسمتی هم به مسایل معیشتی برمیگردد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
این در حالی است که ناصر کاشانی، نماینده مجلس شورای اسلامی از کاشان، پیش از آن در گفتگو با فارس گفته بود: مهم ترین عامل در ایجاد پدیده زنان خیابانی فقر است و دومین دلیل اعتیاد است که زنان مبتلا را وادار به تن فروشی میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر