۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

۸۰ غرفه جشنواره غذاهای سنتی ایران پلمپ شد



خبرگزاری هرانا - پلیس تهران به دلیل بدحجابی، ۸۰ غرفه اولین جشنواره غذاهای سنتی ایران را در نمایشگاه بین‌المللی تهران پلمپ کرد.

ماموران پلیس پایتخت در ادامه طرح تشدید امنیت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن‌ها، بعدازظهر روز یکشنبه به نخستین جشنواره غذاهای سنتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کردند.
بر اساس گزارشات دریافتی ماموران گشت امنیت اخلاقی که به همراه معاونت نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این نمایشگاه حضور داشتند، پس از بررسی وضعیت نسبت به تذکر به غرفه‌داران بدحجاب و بدپوشش اقدام و تعدادی از آنها را نیز دستگیر کردند.

در عین حال ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ ۸۰ غرفه این نمایشگاه را به دلیل بدحجابی غرفه‌داران و فروشندگان آنها پلمپ و مسئول نمایشگاه نیز برای ارائه توضیحات به معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فراخوانده شد.

برخورد با مصادیق بدحجابی در این نمایشگاه که از روز گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ نیز هم‌اکنون نیز در محل برگزاری این نمایشگاه مستقر هستند و با مراجعه‌کنندگان و فروشندگان متخلف برخورد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، پلیس پایتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها، اماکن تفریحی و کوهستان‌ها، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر