۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

خوب شوهرداری جهاد زن! و تجاوز جنسی گروهی جهاد مرد؟


استقبال از “متهمین تجاوز گروهی” با حلقه گل و شیرینی!
چند روز قبل رسانه ها خبر از آزادی ۱۰ متهم دستگیر شده در حادثه تجاوز گروهی به یک زن در روستایی در نزدیکی کاشمر، از زندان وکیل آباد مشهد را منتشر کردند.
به گزارش سحام در پی آزادی این افراد و پس از مراجعت به روستا، مردم روستای قوژد طی مراسمی از این افراد با حلقه گل و شیرینی و ذبح گوسفند استقبال نمودند!
یکی از خوانندگان سحام با ذکر این مطلب و به نقل از منبعی دیگر برای ما نوشت:


” … چند روز پیش چند نفر از عوامل اصلی این اتفاق که دستگیر شده و در مشهد زندانی بودند به روستا برگشتند. مردم روستا با گل به استقبالشان رفتند. باورتان می شود؟! روی شانه بلندشان کرده اند، گوسفند ذبح کردند، در امامزاده ولیمه دادند و… و احتمالا این دلاور “مردان” گل سرسبد دهشان شده اند(!)
حالا این سوال برایم پیش آمده: این “مردان” قهرمان همسری ندارند که از آنها بابت این اتفاق توضیح بخواهد؟ مادری ندارند که بیخ گوششان بزند؟ خواهر ندارند که تف به صورتشان بیاندازد؟ اصلا در این روستا زنی نیست که اعتراضی بکند به اینهمه قدرشناسی در واکنش به همچون عمل شنیعی که انجام شده؟ حتی اگر در دادگاه هم تبرئه شده باشند باز هم حقیقت آن ماجرای تلخ حداقل برای خود ساکنان ده از روز روشن تر است. آی فمنیستها، بدانید که نتیجه تجاوز چندین مرد به یک زن این شد”

لازم به توضیح است که یک مقام مسئول در دادگستری مشهد نیز در این خصوص گفت: تعدادی از این افراد با ضمانت آزاد و تعدادی نیز تبرئه شده اند تا تحقیقات بیشتر از زن مدعی و سایر شاهدان انجام شود.
شانزدهم خرداد، مردی با با یک زن جوان به دلایل نامشخص به اطراف روستای قوژد کاشمر رفته بود که تعدادی از جوانان این منطقه با اطلاع از این موضوع با ضرب و شتم مرد جوان و مجروح کردن او، زن جوان را مورد آزار جنسی قرار دادند.
البته به نظر می رسد هنوز افکار عمومی نسبت به این قضیه سوالات فراوانی دارند که دستگاه قضایی باید در این خصوص ابهام زدایی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر