۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

نارضایتی مسئولین از سرپیچی زنان در پوشیدن حجاب تا چادر زورکی


در حالیکه نیمی از فصل گرما در ایران سپری شده است اما همچنان موضوع حجاب و عفاف در صدر خبرها قرار دارد. طرح “جامع گسترش فرهنگ حجاب و عفاف” از برخورد نیروی انتظامی با افراد “بدحجاب” گرفته تا تلاش برای “بالا بردن فرهنگ عفاف” توسط سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.به نظر می رسد اجرای این طرح ها نتایج مطلوبی به همراه نداشته است و شخصیت های سیاسی حاکمیت چندان از اجرای طرح راضی نیستند،
به همین خاطر هست که اخیرا لحن مسئولین با گذشته تفاوت کرده و لحنی تهدید آمیز به خود گرفته است.در همین رابطه رئيس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي گفت: از اين پس تذکري به افراد بدحجاب داده نخواهد شد و بدحجاب ها دستگير و به مراجع قضايي معرفي مي شوند و حداد عادل رئیس کمیسون فرهنگی مجلس هم ضمن نگرانی و تهدیدآمیز بودن وضعیت حجاب در جامعه گفته که :” حجاب موضوع ظريف و پيچيده‌اي است و در جنگ نرمي که دشمن عليه کشورمان آغاز کرده است، حجاب و عفاف جبهه‌اي مهم است؛ به همين جهت نهادهاي مختلف براي رسيدگي به وضعيت حجاب در تلاش هستند و ماه گذشته 26 دستگاه مسئول در زمينه گسترش حجاب و عفاف به مجلس دعوت شده بودند”.
جعفرشجونی عضو تشکل اصولگرای جامعه روحانیت مبارز هم که گویا از وضعیت بدحجابی!بسیار عصبانی است در اظهارنظری جالب به احمدی نژاد توصیه کرده که “زورکی باید بر سر زن ها چادر گذاشت” و ادامه می دهد:” دختری که با لباس خواب! در خیابان آمده، دارد جامعه ما را آتش می‌زند. او جوان‌های عزب ما را آتش می‌زند و تحریک می‌کند. جوان هم که نمی‌توانند ارضا شود دیوانه می‌شود و یک کارد برمی‌دارد”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر