۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

دستگیری دختر پسرنمای مواد فروش


دختر جوانی که با تغییر قیافه خود را شبیه پسران در آورده و اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کرد  دستگیر شد.
چندی پیش ماموران کلانتری 25 اصفهان حین گشت زنی در یک پمپ بنزین به پسر جوانی مشکوک شدند. ماموران پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری توانستند از پسر جوان 38 گرم شیشه و 9 گرم هروئین کشف کنند. در بررسی های بیشتر ماموران متوجه شدند پسر جوان، دختر بوده و با تغییر قیافه اقدام به فروش مواد مخدر در سطح شهر می کند.

با روشن شدن موضوع الهام 24 ساله که راز خود را برملاء شده می دانست لب به اعتراف گشود و مدعی شد: در یک خانواده فقیر در یکی از شهرهای جنوبی کشور به دنیا امدم. برادر کوچکم سرپرستی من و مادرم را برعهده داشت اما پس از چند سال به علت بیماری جان خود را از دست داد.
وقتی دیگر سرپناهی نداشتیم و نتوانستم کار مناسبی پیدا کنم تصمیم گرفتم برای کار به اصفهان بیایم. ابتدا مادرم مخالفت می کرد اما با اصرار زیاد توانستم او را راضی کنم. چند روز پس از سفر به این شهر در خانه یکی از اقوام دور ساکن شدم.ابتدا به دنبال کار رفتم اما به خاطر نداشتن سواد درست و حسابی کسی مرا استخدام نمی کرد یا ازمن تقاضای ارتباط نامشروع می کرد.
متهم 24 ساله ادامه داد:تصمیم گرفتم خود را به شکل پسرها در بیاورم تا زودتر صاحب کار شوم اما چه سود که در دام اعتیاد گرفتار شدم. برای اینکه بتوانم خرج خود را در بیاورم مجبور به خرید و فروش مواد مخدر شدم. روزها با پرسه در خیابانها و محلات اقدام به فروش مواد مخدر می کردم تا اینکه در پمپ بنزین دستگیر شدم.
سرهنگ بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تائید این خبر گفت: زنان و دخترانی که اینگونه در دام اعتیاد گرفتار می شوند ممکن است برای تامین مواد دست به خود فروشی، روسپیگری و سرقت بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر